Sinau Apa CPM lan Cara Iku Digunakake ing Budgeting Online
Apa tegese CPM?
CPM stands for Cost Per Mille, lan cara liya kanggo ngucapake Cost Per Thousand.
Ing kasus iki, 1000 iklan tayangan ing situs web. Sampeyan ora bakal bingung kanggo liyane padha, nanging beda, istilah kalebu CPC (Biaya Per Klik) lan CPA (Biaya Per Tindakan / Akuisisi).
Apa Impression Iklan?
Kadhangkala dikenal minangka tampilan utawa tampilan iklan, siji pangaruh iklan sing cocog karo server iklan sing ditutake minangka tanggepan kanggo request kaca saka browser pangguna. Dadi, lan kabeh kuwi. Sawetara wong keliru mikir yen tayangan iklan iku iklan sing dituduhake menyang pangguna (apa padha sok dong mirsani utawa ora), ing situs web utawa media online liyane. Iki ora bener.
Sayang, iki uga ateges statistik tlacak iklan asring salah, utawa penipuan. Nganti 15 persen wektu, iklan sing dilakoni ora bener. Banjur, ana tayangan iklan saka lalu lintas bot, (bot minangka perangkat lunak otomatis sing bisa digunakake kanggo ngedongkrak nomer lalu lintas utawa wong SPAM) sing ateges ora ana panganggo fisik sing tau duwe kesempatan ndeleng iklan kasebut.
Nganti 60 persen lalu lintas iklan teka saka bot kasebut. Lan pungkasanipun, ana penipuan penipuan iklan. Ing kasus iki, pangguna sing ora sopan ndhelikake iklan ing iklan liya, sing nggawe jaringan iklan dadi iklan karo CPM sing luwih dhuwur kanggo situs kasebut. Iki uga ngedongkrak nomer pangaruh iklan, luwih akeh biaya iklan.
Sampeyan bisa maca liyane babagan iki ing artikel sing paling apik dening Reid Tatoris.
Carane Ngurangi CPM Biaya Iklan ing Website Sampeyan?
Dadi, ayo ngomong sampeyan duwe situs web, lan pengin digunakake kanggo ngawula iklan lan nggawe wulan sawise sasi. Inggih, sampeyan bakal kudu njagong lan nemtokake apa jenis income bulanan sampeyan bakal nyaman karo. Yen situs web sampeyan anyar, lan ora duwe lalu lintas, sampeyan ora bakal entuk akeh dhuwit, supaya CPM bakal kurang. Yen situs web sampeyan duwe lalu lintas dhuwur, CPM bakal luwih dhuwur.
Ana rong jinis tarif CPM-tetep, lan variabel. Tarif tetep luwih gampang dikerjakake nalika sampeyan duwe nilai pesti kanggo nanggulangi pengaruh iklan sing digawe. Variabel CPMs sing luwih angel bisa digarap, lan tarif iki bakal beda miturut topik situs web sampeyan, negara sampeyan, pengiklan, lan sateruse.
Ayo cepet math. Sampeyan duwe situs web lan rata-rata 40.000 pengunjung saben sasi, kanthi total 120.000 tampilan kaca saben sasi. Apa situs web sampeyan worth kanggo sampeyan?
Inggih, ing CPM $ 5 (sing rada ndhuwur rata-rata kanggo 2017), sampeyan bakal ngetung kanthi cara iki:
120,000 / 1,000 = 120
120 x CPM $ 5 = $ 600
Kaping pirang-pirang kanthi 12 lan sampeyan lagi nggoleki situs web kanthi nilai $ 7,200 ing revenue iklan saben taun.
Nalika sampeyan mikir pirang-pirang halaman ndeleng sawetara situs web sing dilayani saben sasi, sampeyan bisa ndeleng mung babagan marketing CPM sing bisa kanggo sawetara situs. Pancen, panganggo YouTube sing paling sukses nggawe jutaan dolar saben taun saka mung bagean saka pangasilan iklan sing dikolekte YouTube saka kaca-kaca.
Carane lan Entuk Njaluk Lalu Lintas Iklan CPM
Yen sampeyan maca kabeh ing ndhuwur lan kasengsem ngasilake revenue CPM liwat situs web, pitakonan logis sabanjure yaiku "ngendi aku miwiti?"
Sampeyan ora bakal bisa mung nyedhaki perusahaan lan njaluk supaya sampeyan miwiti nempatake iklan ing situs sampeyan. Ana situs web lan bisnis sing dibangun ngubengi kiriman menyang situs kaya sampeyan, lan gampang banget kanggo miwiti.
Sawetara sing paling apik kanggo miwiti karo kalebu:
- UberCPM
- AdBuff
- Media.Net
- Criteo
- Technorati
Gawe akun karo sawetara iki, lan eksprimen. Sawise sampeyan nemokake program sing nglengkapi situs web sampeyan lan ngasilake kanthi apik, tetep wae.